31 Aralık 2016 Cumartesi

Eganba Kitap Alışverişim



İlk defa Eganba sitesi üzerinden alışveriş yaptım ve bu deneyimi kısaca anlatmak istedim. Aralığın başında yaptığım alışverişte 20 kitap alarak 176 liralık bir ücret ödedim. Bana kargo bir hafta sonunda ulaştı ve kargoyu açtım. Fakat sitenin paketleme servisi tamamen berbat. Hava kabarcıklı poşetleri süs olsun diye koymuşlardı tamamen. Kutunun içindeki 20 kitaptan 4 tanesi hasarlı çıktı. İkisinin kapağı kırıktı ve sayfalarına zarar gelmişti. Kalan ikisi ise klasik her kargoda başa gelebilecek kutu zararından dolayı kitabın köşelerinin hasar almasıydı.
Son olarak ise gönderdikleri bez çanta acayip kötü kokuyordu, bundan dolayı atmak zorunda kaldım. Site üzerinden iletişim formu gönderdiğimde ise yaklaşık on dakika içerisinde geri dönüş yaptılar bana, bu hoşuma gitti başta tabii. Arayan kişi ile konuşunca sorunlarımı belirttim bana iade edebileceğimi söyledi. Bende iade istemediğimi (bilirsiniz en sıkıntılı süreçtir hiç tavsiye etmiyorum) söyledim. Gerekli birimlere şikayetlerimi bildireceğini söyledi hattaki görevli arkadaş ve bez çantanın da tekrardan gönderileceğini belirterek görüşmeyi sonlandırdı.
Tabii bez çanta gelmedi sadece lafta kaldı bu tekrardan gönderme işi... Bu alışverişte anlamış olduğum ise Eganba’nın paketleme ve alıcıyı memnun etme konusunda eksikleri olduğuydu. Çünkü bir ay öncesinde OkuOku’dan yaptığım alışverişte 130 liralık harcama yapmama rağmen OkuOku hem hediye kitap hem de defter, ön okuma vs. bir sürü hediye göndermişti. Eganba ise tek bir şey göndermek bir yana kötü kokan bir bez çanta ile şenlendirdi beni. J
Bu yüzden bir süre Eganba’yı kullanmamaya karar verdim. Aldığım kitapların listesi ise şu şekilde;
-Evrenden Torpilim Var_ Aykut Oğut
-Korku_ Stefan Zweig
-Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu_ Stefan Zweig
-Ceza Sömürgesi_ Franz Kafka
-İnsan Ne ile Yaşar? _ Tolstoy
-Göğü Delen Adam_ Erich Scheurmann
-Monte Kristo Kontu_ Alexander Dumas
-Tatsız Bir Olay_ Dostoyevski
-Ölüm Korkusunu Yenmek_ Irvin D. Yalom
-İnsan Kendisinin Aynasıdır_ Osho
-Cinayetler Oteli_ Agatha Christie
-Acı Kahve_ Agatha Christie
-Simyacı_ Paulo Coelho
-Güvercin_ Patrick Süskind
-Koku_ Patrick Süskind
-Tek Kanatlı Bir Kuş_ Yaşar Kemal
-Göz_ Stephen King
-Harry Potter ve Felsefe Taşı_ J.K. Rowling
-Muhteşem Gatsby_ Francis Scott Key Fitzgerald

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder