31 Aralık 2016 Cumartesi

Antalya Sahaf Alışverişim



Bugün uzun zamandır yapmadığım bir şeyi yaparak sahaflara gittim. Sahafların şöyle bir güzelliği var ki ikinci el kitapları sıfırlarına göre ucuza bulabilirsiniz. Tabii Antalya’daki sahaflara gelen gidenin çok sık olmamasından dolayı popüler kitapları bulmanız oldukça zor fakat denk gelirseniz kaçırmayın derim. Ben 8 tane kitap aldım ve bu kitapların dört tanesi orta derece hasarlı kalan dört tanesi ise sıfır gibi duruyor ve neredeyse yarı fiyatına aldım.
Bunun yanında o sahaf dükkanlarının harika görüntüsü ile gözlerim bayram etti belki üç saat boyu sahaflardan çıkmadım. Sadece üç dükkana girme fırsatım oldu bunları da Antalya’da yaşayanlar için kısaca anlatayım. İlk girdiğim sahaf orduevi yanındaki İltem Sahaf (doğru yazdıysam) oldu. Büyük bir alana sahip bu sahafta bazı antika parçalar, plaklar, dergileri ve daha birçok şey bulabilirsiniz. Çalışan kişilerde çok kibar ve istemeniz durumunda ellerinden geldiğince yardımcı olurlar. Sonrasında o sahafın hemen yanındaki ismini şu an unuttuğum sahafa girdim. Bu sahaftaki amcamızda çok konuşkan istediğiniz gibi oturup sohbet edebileceğiniz kitaplar konusunda da yardımcı olabilecek biraz da hayattan yakınan bir amcamızdır. J En son girdiğim sahaf ise yanılmıyorsam Kitap Kurdu oldu. Pazar olduğu için hepsi açık değildi. Son girdiğim yerde sadece ikinci el kitaplar değil sıfır kitaplarda var. Ortamı küçük ve çok şirin olmasıyla beraber biraz az miktarda ikinci el kitap bulundurur. Kitaplara çok fazla para vermekten yakınan, benim gibi öğrenci olan herkese tavsiye ederim sahafları kaçırmamanız gereken kitaplar olabiliyor.
Aldığım kitaplar ise şu şekilde;
-Oyun_ Krystyna Kuhn
-Tehlikeli Oyunlar – Oğuz Atay
-Sapiens_  Yuval Noah Harari
-Kutsal Meclis_ Ted Dekker
-Yüzyıllık Yalnızlık_ Gabriel Garcia Marquez
-Nietzsche Ağladığında_ Irvin D. Yalom
-Kitap Hırsızı_ Markus Zusak

-Saatleri Ayarlama Enstitüsü_  Ahmet Hamdi Tanpınar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder