31 Aralık 2016 Cumartesi

D&R Kitap Alışverişi





İlk defa d&r’ın internet sitesinden alışveriş yaptım. Normalde gider mağazasından alırım çünkü gezmesi zevklidir mağazasını puzzle, dvd, oyunları vs. incelemeyi severim. Baktım ki ücretsiz kargo olayı var sitesinde dedim 1-2 kitap almayı unutmuşum alıyım nasıl olsa kargo ücreti yok.
Bunun üzerine üç kitap siparişi verdim. Kitaplar 1 hafta sonrasında teslimata çıktı. Olay burada başlıyor sadece yurtiçi kargo seçeneği olduğu için yurtiçi kargonun gelmesini bekledim paket teslimata çıkınca, fakat yurtiçi kargo sağ olsun ne zili çalma gereksiniminde bulundular ne de gelip bulamadıklarına dair bir bildirge bıraktılar… Akşam 6 ya kadar beklememe rağmen uğraşmadılar bile sonrasında sitesinde geldiklerini ve alıcıya ulaşamadıklarını belirttiler. Bundan dolayı gidip almak zorunda kaldım kargoyu ve kargo görevlisi kadına bu durumu belirtince beğenmiyorsam bir daha gelme diyerek uygunsuz bir biçimde bağırarak kargoyu verdi… Sonuçta öğrenmiş oldum ki yurtiçi kargo varsa ben yokum. J Tabii bölgeden bölgeye değişmekle birlikte yurtiçi kargoyu tavsiye etmiyorum. Saçma sapan bir sistemleri var uğraşmak istemiyor çalışanları boşuna bekliyoruz sanki kargoyu yurtiçi kargoda ilk defa başıma gelmiyor bu durum… D&R başka bir firma ile anlaşmadıkça daha da alışveriş yapamayacağım sitelerinden. Son olarak aldığım kitaplar;
-Kabuk Adam_ Aslı Erdoğan
-Kağıt Ev_ Carlos Maria Dominguez

-Her Şey Seninle Başlar_ Mümin Sekman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder