20 Nisan 2024 Cumartesi

Stephen Hawking / Yusuf Aydın / Kitap Yorumu #45

 














   Stephen Hawking’in hayatı hakkında akıcı ve kısa bir kitap hakkında…

   Şans eseri bir markette görüp aldığım Venedik Yayınları Dahiler Serisi içerisinde yer alan Stephen Hawking kitabı hakkında birkaç kısa şey söylemek istiyorum. Son yıllarda artan enflasyonla birlikte artık ucuz şeylerin gittikçe daha da kötüleşiyor olması, ucuz olan her şeyin kötü olduğuna dair bir önyargı oluşturmamıza sebep oluyor. Ancak markette denk gelerek hiçbir beklentim olmayan bu kitap beni şaşırttı.









   Kitap fiyatları son yıllarda uçup gitti, bunu hepimiz farkındayız muhtemelen. Ancak yazarı Yusuf Aydın olan ve Stephen Hawkin’in hayatını konu alarak başlayan ve son kısımlarında Hawking ile ilgili ilginç bilgiler de barındıran bu kitap oldukça iyi hazırlanmış.

   Stephen Hawking’in hayat hikayesini öğrenmek istiyorsanız, içerisindeki resimlerle birlikte daha da keyifli bir hale getirilmiş, bu kitabı okumanızı kesinlikle öneririm. Açıkçası ben okurken oldukça keyif aldım ve kendisiyle ilgili bilmediğim yeni şeyler de öğrenmiş oldum. Keyifli okumalar dilerim.

"Engelli bir bireyseniz büyük ihtimalle bu sizin suçunuz değildir., fakat insanlardan acıma beklemenin ya da  dünyayı suçlamanın bir yararı da yoktur. Olumlu bir tavır takınmalı ve içinde bulunduğunuz durumu en iyiye döndürmeyi bilmelisiniz."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder