9 Ocak 2023 Pazartesi

Ben Gri / Taylan Biraderler / Dizi Yorumu #15

 





Disney+ tarafından üretilen yeni Türk dizisi Ben Gri hakkında…

Disney+ platformunun üçüncü Türk yapımı olan Ben Gri dizisine yakından bakalım. Bu dizinin yönetmenliğini Taylan Biraderler yapıyor ve dizimizin konusu gizem, psikolojik gerilim olarak geçiyor. Dizinin başrolünde ise Hekimoğlu dizisinde beraber izlediğimiz Timuçin Esen ve Ebru Özkan yer alıyor.

Ben Gri Konusu Ne?

Ben Gri’de Timuçin esen başarılı, zengin ve popüler bir avukat olan Fuat Akıncı rolünde yer alıyor. Eşi Hülya karakterini ise Ebru Özkan canlandırıyor. Fuat Akıncı bir akşam sıkıntılı bir dava ile uğraşırken kızını piyano kursundan almaya gecikiyor ve kızına ulaşamıyor. Birkaç saat sonra polisler sayesinde kızına ulaşan avukat kızına tecavüz edildiğini öğreniyor.

Dizinin asıl konusu ise bu noktadan sonra kendisini gösteriyor. Fuat Akıncı’nın telefonu hackleniyor ve kızına tecavüz eden kişinin videosu oynuyor. Sonrasında telefon ekranına bir mesaj geliyor ve kendisine karar vermesi için 1 dakika veriliyor. Fuat Akıncı’nın kararından sonra ise işler sarpa sarıyor ve avukat bu kararının bedelini ödemek zorunda kalıyor. Açıkçası bu noktaya kadar konuyu ilginç bulduysanız diziyi izleyebilirsiniz. Şimdilik dizi hakkında spoiler içeren kısma geçiyorum.

Ben Gri Spoilerli Yorum

Ben Gri dizisi genel olarak oldukça akıcı ve tempolu bir diziydi. Bu nedenle izlemenin oldukça keyifli olduğunu söyleyebilirim. Bazı noktalarda drama sahneleri uzatılsa da bu konularda iyi olduğumuz için o kısımlara sabredebilirsiniz rahatlıkla. Dizi sürekli olarak belirli bir konu üzerinde merak uyandırdığı için de kendisini rahatlıkla izletiyor.

Ancak benim dizi boyunca en rahatsız olduğum konu karakterlerdeki motivasyon sorunuydu. Dizinin sadece final kısmı için söylemiyorum bunu. Elbette dizinin finalinde herkes gibi ben de büyük bir motivasyon şokuyla karşılaştım çünkü o kişinin böyle bir şey yapabilecek motivasyonu yoktu.

Bununla birlikte Hülya karakterinin kocasını aldatma konusundaki motivasyonu ya da Ceyda karakterinin Fuat’a kur yapma motivasyonu konusunda da dizi bize herhangi bir şey vermedi. Daha çok tempoya ve asıl konuya odaklanmıştı.

Tüm bunlara rağmen ben diziyi izlerken keyif aldığımı söyleyebilirim. Sonu biraz açık bittiği için yeni bir sezon olacak mı ya da olacaksa artık perdenin arkasını nasıl bağlayacaklarını bilemiyorum. İzlemek isteyenler için benim bu diziye puanım “Boş zamanımda izlerim” oldu. Şans vermek isterseniz, iyi seyirler diliyorum…

DiziMetre

5- İkinci kez izlerim

4- Arkadaşıma tavsiye ederim.

3- Boş zamanımda izlerim.

2- Daha iyi şeylere vakit ayırabilirdim.

1-Düşmanım bile izlemesin.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder