27 Eylül 2018 Perşembe

Hırsızlar Şehri / Ben Affleck / Film Yorumu#13




   Son zamanlarda LaCasa De Papel gibi diziler yüzünden izlemeden duramadığım soygun temalı bir filmlerden biri hakkında…

   Ben Affleck’in hem başrolünde oynadığı hem de yönetmenliğini yaptığı gerilim/drama olarak geçen fakat bana daha çok aksiyon/drama gibi gelen bir film “Town” veya Türkçe çevirisi ile “Hırsızlar Şehri”. Oldukça fazla kişinin beğenisini kazanmış bir film fakat bu sefer benim beklentilerimi karşılayan bir film olmadığını belirtmem gerekiyor. Kötü kısmını belirtmeden önce izlemek isteyen kısım için oyunculukların gayet başarılı olduğunu ve zekice tasarlanmış komedi unsurları da bulunduğunu söylemek isterim.

   Film bir kitaptan uyarlanmasına rağmen açıkçası senaryo açısından benim umduğumu bulamamamı sağladı. Çok tahmin edilebilir ve klasik bir olay örgüsüne sahip, ayrıca neden gerilim kategorisine soktuklarını da anlamadım çünkü tek bir gerilim sahnesi bile yoktu. Film müzikleri konusunda ise çok daha harika tercihler yapılabilirmiş diye düşünüyorum. Tabii bunların hepsi benim kişisel görüşüm. Benim dışımda izleyip çok fazla beğenen çok fazla kişi gördüm fragmanını izleyip kararınızı siz verebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder