22 Kasım 2016 Salı

Sizce Mümkün mü ?



İlk defa duyanlara sesleniyorum neredeyse hiç durmadan 3.8 km yüzmenin ardından 180 km bisiklete binip sonra da 42.2 km koşmak sizce mümkün mü ?
İlk duyduğumda hadi oradan desem de bu gerçek bir parkur ve parkurdan parkura değişse de belirli bir zamanın altında bitirenler IRONMAN unvanını alıyorlar.
Bisiklet almak için forum sitelerinde dolaşırken rastladığım bir kelimeydi ironman fakat araştırınca bir de bakmışım ben de yapmak istiyorum. İçerisinde sevdiğim 3 spor dalını barındıran bu parkurda bende yarışmak istiyorum üstelik sonunda IRONMAN gibi havalı bir unvan varken kim tutar beni!
Bu yazıda uzun uzadıya bahsetmek isterdim tabii bu spor dalından fakat sizi sıkmak yerine kısa bir tanıtım şeklinde göstermek istedim daha ayrıntılı bir şekilde merak edenler gelecek IRONMAN yazımı okuyabilirler. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder